Ensimmäinen ohjelma oli 'pre-hispanic'-show - eli Maya-kansan juhla-asuissa esitettiin sen perinteen tansseja, rituaaleja ja musiikkia.

Muina viihdykkeinä oli karaokea, tanssikilpailua ja ällistyttävän ruotsinlaivahenkistä sähköurku+naissolistia. Piristävä tapaus oli oheinen espanjalaistyylinen kitararyhmä.

Jos tulit kesken mukaan, niin meneillään on siis viime marraskuisen Meksiko-Cancunin lomamme esittely. Aloitusviesti oli täällä ja seuraavat siitä aina muutaman päivän välein. Ja kohta taas jatkuu.

