
Yo. kuva on yksi monista hiihtoreissulla nähdyistä lumen taivuttamista kaarista. Flickriin (jonne pääsee kuvaa klikkaamalla) meni myös tuolta samalta kierrokselta pieni lumenpeittämä suoja.
Alempi kuva on uudesta Taiga-ravintolasta, joka on helmikuussa avatun gondolihissin ala-aseman kanssa samassa rakennuksessa. Siisti iso paikka ja avulias henkilökunta - olimme kyllä ruuhka-ajan ulkopuolella, mutta silti.

Ja vihdoin kävimme Äkäslompolon puolella olevassa Eväskori-pizzeriassa, jota suku on vuosikaudet kehunut. Katteeton ei ollut mainostus, vaan tekevät hyvää pizzaa! Sisustus oli jo nähtävyys sinällään, kaikilla seinillä + katossa oli vaikka mitä vanhaa tavaraa.


