Kadulla näkynyt ovela puu+liaani-yhdistelmä, en tiedä onko joku tuon hionut vaiko mennyt itsellään tuon näköiseksi.

Keskellä kylää oli monta yliräikeää rakennusta, tässä ensimmäinen kuvaan sattunut. Aika pirteää varmasti asua tuollaisessa.

torstai, 24. toukokuu 2007


Ihmettelyjä elämästä, kaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta. Lähteenä 50v uskomaton 2lapsinen it-alan scifi + matkailu + leffa + tiede + tietokone + valokuvaus + avaruus + kaikki-mahdollinen -intoilija.

| Ilmainen laskuri |

Blogi/muita tilauksiani on Googlen readerissä 'nyt' yli 300 ja lista on eläväinen, joten en edes yritä enää ylläpitää listaa.
Klikkaa itsesi Blogilistalle satunnaiseen blogiin.